Ofte stilte spørsmål
“Kan jeg få gratis prøvetime?” “Kan jeg ta med en venn?”
Vi har ikke prøvetimer. Vi har derimot dagspass, ukespass eller 14 dagerspass. Dersom du bestemmer deg for å opprette abonnement innen 7 dager fra du kjøpte noen av de nevnte passene vil summen inngå som delbetaling for abonnementet.
“Har dere bindingstid?”
Vi har ikke bindingstid på våre fleste abonnement, med unntak av Functional Fitness. Det vi derimot har er 1 måned oppsigelsestid. Det vil si at dersom du sier opp f.eks januar, vil trekket og abonnementet vare ut februar.
“Hvorfor blir jeg trukket enda jeg sa opp forrige måned?”
Se svar på spørsmålet om bindingstid. Vi har ikke bindingstid, men 1 måned oppsigelsestid.
“Hvordan sier jeg opp?”
Du kan si opp i appen min trening. Nederst i midten dersom du bruker mobil står det min side, der kan du administrere abonnementet ditt, si opp eller fryse det. Alternativt så logger du deg inn på min side her på nettsiden vår.
“Hvordan kommer jeg inn?”
Ved hjelp av appen Min Trening får du adgang på senteret med QR-kode. Her kan du også fryse abonnementet, oppgradere eller si opp abonnementet.